آموزشگاه برنامه نویسی تحلیلگر داده ها

آموزشگاه سماتک

طراحی سایت

آموزشگاه برنامه نویسی در تهران

آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی آندروید

آموزش برنامه نویسی جاوا
دوره های آموزشی
برنامه نويسي تحت موبايل

آموزش برنامه نویسی آندروید,دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید

پیش نیاز : آشنایی با اینترنت
تاریخ شروع طول دوره ساعت برگزاری هزینه (تومان)
1393/08/09 36 ساعت جمعه ها ساعت 9 تا 13 500,000 ثبت نام

دوره آموزشي برنامه نويسي آندرويد

  • پیشنیاز :
  • ندارد

  • اهداف دوره :
در اين دوره كليه مراحل تحليل و طراحي و پياده سازي يك پروژه توزيع و فروش مويرگي و ثبت سفارش با مكانيزم OFFLINE , ONLINE به همراه كار با ديتابيس LOCAL,Datacenterآموزش داده مي شود.
دراين دوره بصورت عملي فرايند ساخت پد ردياب ماهواره اي را آموزش مي بينيد.
در اين دوره بصورت كاربردي مراحل ساخت و مديريت UI شامل اضافه نمودن شي ها,منوها,TextBoxها,DropdownList,check,Button,BrowsTextو همچنين كاركردن با زاويه محل گوشي(G-Sensor)بصورت عملي آموزش داده مي شود.
در اين دوره مباحثي مانند مديريت بلوتوث براي ارسال و دريافت فايلها نيز آموزش داده مي شود.
در اين دوره مباحثي مانند دريافت و ارسال پيام كوتاه (SMS) و پيام چند رسانه اي (MMS) در موبايل و تبلت Tabletsآموزش داده مي شود.
آموزش كاركردن با Service هاي آندرويد شامل :مديريت دوربين,مديريت ضبط و پخش صدا,مديريت و ضبط و پخش تصوير و مديريت تماس
مديريت اتصال و نقل اطلاعات شبكه: در اين دوره مباحثي نظير شناسايي شبكه هاي در دسترس ,مديريت Socket جهت حمل و نقل داده ها و اتصال به اينترنت وب سرويسها به صورت عملي آموزش داده مي شود.
در اين دوره مباحث مديريت مالتي مديا شامل: ضبط و پخش فيلم,ايجاد گالري تصاوير ,كار با ابزار تشخيص صدا Sound Reconogization
در اين دوره برنامه نويسي چند نخي Multithreding نيز شامل راه اندازي Thread ,مديريت اولويت Thread ها نيز آموزش داده مي شود
  • سرفصلهای دوره :
  • آندروید: پلت فرم باز برای توسعه تلفن همراه و تبلت Tablets
    • برنامه هاي بومی آندروید
    • ویژگي هاي اندروید SDK
    • دسترسی به سخت افزار، از جمله دوربین، GPS و سنسورها
    • انتقال داده با استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، و NFC
    • نقشه ها، ژئوکدینک،و خدمات محل سکونت
    • پایگاه داده SQLite برای ذخیره سازی اطلاعات و بازیابی
    • داده هاي به اشتراک گذاشته شده وارتباطات درون برنامه
    • با استفاده از ویجتها و تصویر زمینه لایو به منظور ارتقاء صفحه اصلی
    • گسترده پشتیبانی رسانه ها و گرافیک 2D/3D
    • ابر Cloud به دستگاه پیام رسانی
    • بهینه سازی حافظه و مدیریت فرایند
    • Android برروي چه چيزي اجرا مي شود
    • چرا توسعه برای موبایل و Tablets تبلت
    • فاكتورهاي Driving Android’s Adoption
    • معرفی فریم ورک توسعه
    • ماشین مجازی Dalvik
    • کتابخانه های اندروید
  • شروع
    • توسعه برای آندروید
    • دانلود و نصب SDK اندروید
    • توسعه با Eclipse
    • استفاده از ابزار های پلاگین آندروید برای Eclipse
    • ایجاد اولین برنامه کاربردی
    • ایجاد یک پروژه آندروید
    • ایجاد دستگاه مجازی آندروید
    • ایجاد تنظیمات راه اندازی
    • اجرا و اشکال زدایی برنامه های آندروید
    • برنامه های پیش زمینه
    • برنامه های پس زمینه
    • برنامه های متناوب
    • ویجتها و تصاویر پس زمینه لایو
    • طراحی برای صفحه نمایش های مختلف
    • اطمینان از تازگی داده ها
    • گسترش امنيت اطلاعات
    • حصول اطمینان از تجربه کاربر بدون درز
    • ابزارهاي گسترش آندرويد
    • مدیریت دستگاه مجازی اندروید
    • مدیر Android SDK
    • شبیه ساز Emulatorآندروید
    • اشکال زدایی سرویس مانیتور Dalvik
    • پل دیباگ آندروید
  • ایجاد برنامه ها و فعالیت APPLICATIONS AND ACTIVITIES
    • چه چیزی یک برنامه آندروید را می سازد
    • معرفی نرم افزار Manifest File
    • استفاده از ویرایشگر مانیفست
    • برونی سازی منابع
    • ایجاد منابع
    • مقادير ساده
    • Styles and Themes
    • Drawables
    • پوسته Layouts
    • انیمیشن Animations
    • منوها Menus
    • استفاده از منابع
    • استفاده از منابع در كد
    • استفاده از منابع سیستم
    • مراجعه به استيلها در تم فرايند
    • چرخه برنامه آندروید
    • آشنایی باکلاس Application آندروید
    • ایجاد فعالیت هاActivities
    • چرخه فعال
    • پشته ها فعالیت
    • نظارت بر تغییرات States
    • شناخت عمر فعال
    • Android Activity Classes کلاس های فعال آندروید
  • ایجاد واسط کاربر در آندرويد
    • اساسی طراحی UI آندروید
    • اصول رابط کاربری آندروید
    • تخصیص رابط های کاربری به فعالیت های
    • معرفی پوسته Layouts
    • با استفاده از پوسته برای ایجاد دستگاه واسط کاربر مستقل
    • استفاده از یک طرح خطی Linear
    • استفاده از طرح بندی نسبیRelative
    • استفاده از Grid Layout
    • بهینه سازی پوسته
    • جلوگیری از استفاده از نمایش ها بیش از حد
    • استفاده از Lint برای تجزیه و تحلیل پوسته شما
    • معرفی قطعات Fragments
    • ایجاد قطعات جدید
    • چرخه قطعه Fragment Lifecycle
    • Fragment States
    • معرفی مدیر قطعات
    • اضافه کردن قطعاتی به فعالیت
    • استفاده از تراکنش قطعه
    • اضافه کردن، حذف و جایگزینی قطعات
    • استفاده از مدیریت قطعات برای یافتن قطعه
    • متحرک سازی تراکنش های قطعه
    • واسط بین قطعات و فعالیت
    • کلاس های Android Fragment
    • جعبه ابزار ویجت آندروید
    • اصلاح نمایش ها موجود
    • ایجاد کنترل مرکب Compound
    • ایجاد کنترل های ساده و مرکب با استفاده از پوسته
    • ایجاد نمایش ها سفارشی
    • ایجاد یک رابط بصری جدید
    • هندلینگ رویدادها متقابل کاربر
    • دسترسی به پشتیبانی در نماهای های سفارشی
    • استفاده از کنترل های سفارشی
    • آشنایی با آداپتورها Adapters
    • شخصی سازی آداپتور آرایه
    • استفاده از آداپتورها برای اتصال اطلاعات به یکView
    • سفارشی کردن آداپتور آرایه به فهرست
    • استفاده از آداپتور مکاننما ساده
  • INTENTS AND BROADCAST RECEIVERS
    • آشنایی با Intents
    • استفاده از Intents براي راه اندازی Activities
    • Implicit Intents & Late Runtime Binding
    • عمليات Actions بومي آندرويد
    • آشنایی با Linkify
    • انواع Linkify لینك بومی
    • ایجاد رشته پیوند سفارشی
    • رویدادهای Broadcast با Intents
    • گوش دادن برای پخش با گیرنده های پخش
    • آشنایی با Pending Intents
    • پیدا کردن و استفاده از Intents دریافتي درون یک فعالیت
    • عبور مسئولیت Passing on Responsibility
    • کشف اقدامات جدید از گیرنده های Intent شخص ثالث
    • ادغام ابزار ناشناس به عنوان آیتم های منو
    • گوش دادن به تغییرات باتری
    • گوش دادن به تغییرات اتصال
    • گوش دادن برای تغییراتdocking
    • مدیریت گیرنده مانیفست در زمان اجرا
  • استفاده از منابع اینترنتي در اندرويد
    • دانلود و تجزیه منابع اینترنتی
    • اتصال به منابع اینترنت
    • استفاده از دانلود منیجر
    • دانلود فایل ها
    • مشخص کردن محل دانلود
    • لغو و از بین بردن دانلود
    • پرس و جو مدیریت دانلود
    • استفاده از خدمات اینترنت
  • FILES، صرفه جویی STATE، و تنظیمات
    • ایجاد و ذخیره تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
    • بازیابی تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
    • آشنایی با Preference Framework و Preference Activity
    • استفاده از Intents براي وارد کردن تنظیمات سیستم به تنظیمات نمايش
    • آشنایی با تنظيمات قطعه
    • تعریف سلسله مراتب تنظیمات قطعات
    • پیدا کردن و استفاده از تنظیمات به اشتراک گذاشته شده توسط تنظيمات صفحه نمایش
    • ذخیره وضعيت فعالیت با استفاده از تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
    • استفاده از گرداننده چرخه عمر
    • کار کردن با سیستم فایل
    • ابزار مديريت فايل
    • استفاده از برنامه خاص پوشه برای ذخیره فایل ها
    • استفاده از نرم افزار ذخیره سازی فایل
  • پایگاه داده ها DATABASES و ارائه کنندگان محتوا در Android
    • آشنایی با پایگاه داده های آندروید
    • SQLite Databases
    • Content Providers
    • مقادیر محتوا و نشانگر Cursors
    • معرفي SQLiteOpenHelper
    • باز کردن و ایجاد پایگاه داده های داده بدون SQLite Open Helper
    • پرس و جو پایگاه داده
    • استخراج مقادير از مکاننما
    • اضافه کردن، به روز رسانی و حذف سطرها
    • درج سطرها
    • به روز رسانی سطرها
    • حذف سطرها
    • ایجاد Content Providers
    • ایجاد پایگاه داده Content Provider
    • پیاده سازی پرس و جو ها ارائه دهنده مطالب و محتوا
    • تراکنش های Content Provider
    • ذخیره سازی فایل ها در Content Provider
    • استفاده از تامین کنندگان محتوا
    • معرفی Content Resolver
    • Querying Content Providers
    • آشنایی با Loaders
    • اضافه کردن، حذف و به روز رسانی محتوا
    • اضافه کردن جستجو به درخواست شما
    • ایجاد یک فعالیت جستجو برای درخواست شما
    • استفاده از ویجت نمایش جستجو
    • مسطح کردن نتایج جستجو در کادر جستجوی سریع
  • WORKING IN THE BACKGROUND
    • معرفي سرويسها Services
    • ایجاد و کنترل کردن سرويسها
    • شروع و توقف سرويسها
    • سرویس اتصال به فعالیت
    • ایجاد سرویس های پیشزمینه
    • استفاده از Threads پس زمینه
    • استفاده از AsyncTask برای اجرای وظایف آسنکرون
    • استفاده از آلارم
    • ایجاد، تنظیم، و لغو هشدار دهنده
  • گسترش تجربه کاربر در آندرويد
    • معرفی Action Bar
    • سفارشی کردن نوار عمل
    • تغییر آیکون و متن عنوان
    • سفارشی کردن پس زمینه
    • استفاده از Navigation Tabs
    • استفاده از ناوبری سفارشی نمایش ها
    • معرفی سیستم منو آندروید
    • به روز رسانی آیتم های منو به صورت پویا در آندرويد
    • معرفی منوهای فرعی و منوهای بافت Context Menus
    • ايجاد Submenus
    • معرفی دیالوگ Dialogs
    • آشنايي با Notifications
  • تجربه کاربر پیشرفته در اندرويد
    • طراحی برای هر اندازه صفحه
    • استقلال رزولوشن
    • منابع انتخابی برای تراکم پیکسل
    • ایجاد پوسته های مقیاس پذیر
    • Color Drawables
    • Shape Drawables
    • Gradient Drawables
    • NinePatch Drawables
    • استفاده از پوسته ها شبیه ساز
    • اطمینان از دسترسی
    • پشتیبانی از کنترل بدون صفحه لمسی
    • معرفی آندروید تبدیل متن به گفتار
    • استفاده از تشخیص گفتار برای جستجو
    • کنترل کردن ویبره دستگاه
    • آشنايي با Animation Listeners
    • پوسته های متحرک سازی و مشاهده گروه
    • درون یابی Property Animations
    • ایجاد Property Animations
    • استفاده از Animation Listeners
    • بهبود دیدگاههای شما
    • شتاب سخت افزاری Hardware Acceleration
    • مدیریت شتاب سخت افزار در برنامه های خود
    • چک کردن اگر شتاب سخت افزاری فعال است
    • آشنایی با مشاهده سطح
    • ایجاد مشاهده ها سطحی Surface Views
    • ایجاد نمایش ها های 3D با نمایش سطح
    • ایجاد کنترل های تعاملی
    • استفاده از صفحه نمایش لمسی
    • استفاده از کلید های دستگاه، دکمه ها
    • استفاده از گوی Trackball
    • منابع Drawable پیشرفته
    • Composite Drawables
    • Transformative Drawables
    • Layer Drawables
    • کپی کردن اطلاعات به کلیپ بورد
  • سنسورهای سخت افزار در آندرويد
    • استفاده از حسگرها و مدیر سنسور
    • آشنایی با سنسورهای مجازی
    • پیدا کردن سنسور
    • سنسور مانیتورینگ
    • تفسیر مقادیر سنسور
    • نظارت بر حرکت یک دستگاه و جهت گیری
    • تعیین جهت گیری طبیعی یک دستگاه
    • آشنایی با شتاب Accelerometers در Android
    • بررسی تغییرات شتاب
    • تعیین جهت یک دستگاه
    • درک فرم مرجع استاندارد
    • محاسبه جهت گیری با استفاده از شتاب سنج و سنسورهای میدان مغناطیسی
    • آشنایی با سنسور ژیروسکوپ Gyroscope در آندرويد
  • نقشه ها، مختصات جغرافیایی و خدمات مبتنی بر مکان
    • استفاده از شبیه ساز با خدمات مبتنی بر مکان
    • به روز رسانی موقعیت ها درارائه دهندگان محل سکونت شبیه ساز
    • یکربندی شبیه ساز برای تست خدمات مبتنی بر مکان
    • انتخاب یک ارائه دهنده محل سکونت
    • پیدا کردن Location Providers
    • تعیین موقعیت مکانی ارائه توانمندی ها
    • پیدا کردن موقعیت فعلی شما
    • تازه کردن مکان فعلی
    • نظارت بر وضعیت محل سکونت ارائه دهنده و در دسترس بودن
    • استفاده از هشدارها مجاورت Proximity Alerts
    • استفاده از Geocoder
    • Reverse Geocoding
    • Forward Geocoding
    • ایجاد نقشه فعالیت
    • نقشه ها و قطعات Maps and Fragments
    • استفاده از کنترلر نقشه
  • ایجاد و استفاده از همپوشانیهادر اندرويد Overlays
    • ایجاد پوشش جدید
    • آشنایی با دورنما Projections
    • اضافه کردن و از بین بردن پوشش
  • حمله به صفحه اصلی INVADING THE HOME SCREEN در android
    • آشنایی با ویجت Widgets روی صفحه نمایش خانه
    • ایجاد App Widgets
    • راهنمای طراحی Widget
    • تعریف تنظیمات ویجت صفحه شما
    • برنامه مانیفست Manifest
    • معرفی برنامه مدیریت ویجت و مشاهده ها از راه دور
    • استفاده از Remote Views براي اضافه كردن Widget Interactivity
    • تازه کردن ویجت شما
    • استفاده از Intents
    • استفاده از آلارم
    • معرفي مجموعه ويجتهاي نمايش
    • ایجاد سرویس از راه دور نمایش ها
    • اضافه کردن تعامل به موارد در مجموعه ویجت مشاهده
    • آشنایی با پوشه های زنده Live Folders
    • ایجاد پوشه های زنده در آندرويد
    • The Live Folder Content Provider
    • فعالیت پوشه لایو
    • مسطحسازی برنامه نتایج جستجو با استفاده از جعبه جستجوی سریع
    • کادر جستجوی سریع در اندرويد
  • AUDIO، VIDEO، استفاده از دوربین در آندرويد
    • پخش صوتی و تصویری
    • آشنایی با دستگاه پخش رسانه ای
    • مقدار دهی اولیه محتوای صوتی برای پخش
    • آماده سازی ویدیو ها برای پخش
    • ایجاد یک سطح برای پخش ویدیو
    • مدیریت پخش رسانه هاي خروجی
    • واکنش به Volume Controls
    • توقف پخش هنگامی که خروجی تغییر مي كند
    • شنایی با سرویس گیرنده کنترل از راه دور
    • استفاده از افکت های صوتی
    • استفاده از این دوربین برای گرفتن تصاویر
    • کنترل کردن دوربین به طور مستقیم
    • خواص دوربین
    • تنظیمات دوربین و پارامترهای تصویر
    • کنترل کردن فوکوس خودکار، مناطق تمرکز، و نواحی اندازه گیری
    • تشخیص چهره ها و ویژگی های صورت
    • گرفتن عکس
    • فیلمبرداری
    • استفاده از ضبط رسانه ای برای ضبط ویدئو
    • پیکربندی ضبط ویدئو
    • کنترل کردن ضبط
  • بلوتوث، NFC، شبکه ها، و WI-FI در آندرويد
    • استفاده از بلوتوث
    • شناسایی و کشف دستگاه کنترل از راه دور
    • مدیریت دستگاه کشف Discovery
    • کشف دستگاه کنترل از راه دور
    • ارتباطات بلوتوث
    • انتخاب دستگاه های بلوتوث کنترل از راه دور برای ارتباطات
    • انتقال داده ها با استفاده از سوکت بلوتوث
    • مدیریت شبکه و اتصال به اینترنت
    • آشنایی با مدیر اتصال
    • پیدا کردن و نظارت بر اتصال به شبکه در آندرويد
    • مدیریت Wi-Fi
    • مانیتورینگ اتصال Wi-Fi
    • ایجاد پیکربندیهای شبکه Wi-Fi
    • انتقال داده ها با استفاده از Wi-Fi Direct در اندرويد
    • ارتباطات Near Field
    • آشنایی با Android Beam
  • تلفن و اس ام اس TELEPHONY AND SMS
    • پشتیبانی سخت افزاری تلفن و Tablets تبلت
    • راه اندازی تماس تلفنی
    • خواندن اطلاعات دستگاه تلفن
    • خواندن اطلاعات شبکه
    • خواندن اطلاعات سیم کارت
    • مانیتورینگ اتصال داده ها
    • ردیابی تغییرات خدمات
    • آشنایی با SMS و MMS
    • استفاده از SMS و MMS در برنامه های شما
    • ارسال پیام SMS با استفاده از SMS Manager
    • ارسال پیام های متنی در آندرويد
    • شبیه سازی پیام های SMS های دریافتی در شبیه ساز
    • Handling Data SMS Messages
  • توسعه پیشرفته آندروید
    • Paranoid Android
    • امنیت هسته لینوکس
    • آشنایی با مجوز ها
    • محدودیت های C2DM
    • ثبت نام برای استفاده از C2DM
    • ارسال پیام های C2DM به دستگاه ها
    • آشنایی با ابر Cloudبه پیام های دستگاه
    • پیاده سازی حفاظت از کپی با استفاده از مجوز کتابخانه تائید
    • استفاده از قفل بیداری
    • برخورد با سخت افزار های مختلف و در دسترس بودن نرم افزار
    • بهینه سازی عملکرد UI با حالت دقیق Strict Mode
    • Signing و انتشار نرم افزار
    • Signing نرم افزار با استفاده از Export ویزارد برنامه آندروید
    • توزیع نرم افزار
    • دسترسی خطا در برنامه گزارش
    • استراتژی های راه اندازی برنامه
    • استفاده از گوگل آنالیز برای برنامه های کاربردی تلفن همراه
    • پیگیری ارجاع با گوگل آنالیز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
1 0
تعداد بازدید : 92056
  • شماره موبایل:
  •    
  • Email:
  •    
  • عنوان :
  • پیام :
نظرات کاربران
3301 عنوان :درخواست دوره فشرده
توسط کاربر میهمان
ارسال شده در تاریخ 1392/01/26 
سلام
لطفا دوره ای فشرده برای شهرستانیها در نظر بگیرید
با کم کردن حجم مطالب و استفاده از مطالب کاربردی تر
پاسخ مدیر سایت
سلام
بزودی این کار انجام می شود
3044 عنوان :سلام
توسط کاربر میهمان
ارسال شده در تاریخ 1392/01/19 
سلام.کاش ما شهرستانیا هم میتونستیم توی این کلاسا شرکت کنیم
2770 عنوان :شرکت در کلاس
توسط کاربر میهمان
ارسال شده در تاریخ 1392/01/07 
باسلام.میخواستم در این دوره از اموزش برنامه نویسی اندروید شرکت کنم اما نمیدانم بعد از پایان این دوره مدرکی بابت گذراندن به ما می دهید؟!! باتشکر.
پاسخ مدیر سایت
در پایان دوره مدرک از آموزشگاه در صورت خواستن داده می شود.
2639 عنوان :تاخیر در شروع کلاس
توسط کاربر میهمان
ارسال شده در تاریخ 1391/12/19 
با سلام
لطفا در شروع کلاس تعجیل فرمائید.
پیروز باشید
2578 عنوان :پسورد فایل های آپلودی اشتباه است.
توسط کاربر میهمان
ارسال شده در تاریخ 1391/12/17 
پسورد فایل های آپلودی
En-begginning_android4_games_developement.rar
en-programming-andndroid.rar
en-pro-android4.rar

tahlildadeh.com نیست!!!!!!!!!؟؟
پاسخ مدیر سایت
فایلها تصحیح شد
2478 عنوان :اشکال در فایل آپلودی
توسط کاربر میهمان
ارسال شده در تاریخ 1391/12/11 
این لینک هایی که برای دانلود گذاشتید 3 تاش فایلاش درست آپلود نشدند:
En-begginning_android4_games_developement.rar
en-programming-andndroid.rar
en-pro-android4.rar
این 3 تا فایل مشکل دارند و با Repair هم درست نمی شود لطفا فایل ها را پاک کرده و دوباره و کامل آپلود کنید باتشکر
پاسخ مدیر سایت
با سلام
فایلها چک شد مشکلی برای دانلود ندارد .سعی کنید با یک دانلود منیجر مثل Internet Download Manager کتابها را دانلود کنید
2379 عنوان :پیش نیاز
توسط کاربر میهمان
ارسال شده در تاریخ 1391/11/16 
با سلام آیا برای شرکت در این کلاس ها باید زبان برنامه نویسی دیگری مانند جاوا که در اندروید کاربرد دارد را بلد باشیم یا در این دوره آموزش می دهید؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام
قاعدتا پیش نیاز اندروید جاوا می باشد ولی این دوره(آندروید)طوری طراحی شده است که افرادی که برنامه نویسی بلد نیستند هم بتوانند در آخر دوره برنامه نویس آندروید بشوند
2353 عنوان :رمز عبور کتاب ها
توسط مهمان
ارسال شده در تاریخ 1391/11/08 
با سلام
رمز عبوری که برای کتاب های آموزش آندروید گذاشته اید اشتباه است.
پاسخ مدیر سایت
پسوردها چک شده همه درست می باشد
رمز کتابها: tahlildadeh.com
اگر کتابی با رمز فوق باز نشد لطفا اعلام کنید
آموزش برنامه نويسي آموزشگاه برنامه نويس آموزشگاه برنامه نویسی در تهران اموزش برنامه نويسي آموزشگاه برنامه نويسي آموزش کامل برنامه نویسی اموزش برنامه نويسي در تهران آموزش برنامه نویسی آندروید آموزش آندروید آموزش android آموزش اندروید اموزش آندروید آموزش سیستم عامل اندروید به زبان فارسی(PDF) اموزش اپدیت اندروید اموزش نصب برنامه اندروید تدریس اندروید برنامه نویسی آندروید آموزش برنامه نویسی اندروید اموزش برنامه نویسی آندروید بزرگترین مرجع آموزش اندروید انجمن تخصصی اندروید آموزشهای رایگان برنامه نویسی اندروید اموزش android market اموزش android اموزش android pc suite دوره اموزشی اندروید دوره اموزشی android کتاب اموزشی اندروید راهنمای اموزش اندروید آموزشگاه اموزش اندروید آموزشگاه تخصصی آموزش اندروید اموزش تخصصی اندروید اموزش تخصصی برنامه نویسی اندروید آموزشگاه سماتک آموزشگاه سایبرتک سماتک سایبرتک آموزشگاه cybertech آموزشگاه sematec آموزشگاه تحلیل داده ها