آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده
آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده

دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ (زامارین)

پیشنیاز : دوره آموزشی سی شارپ
تاریخ شروع طول دوره ساعت برگزاری نام استاد هزینه (تومان) وضعیت
1396/09/15 30 ساعت چهارشنبه ها ساعت 17:30 تا 20:30 مهندس دلیل 545,000 ثبت نام

توجه: از دانشجویان عزیز تقاضا میگردد جهت قطعی کردن ثبت نام با آموزشگاه تماس بگیرند.

دوره برنامه نویسی اندروید به کمک سی شارپ

  • پیشنیاز : دوره آموزشی سی شارپ
    • مخاطبین این دوره:
    • این دوره برای افرادی تهیه شده است که با اصول اولیه حداقل یک زبان برنامه نویسی آشنایی دارند و می خواهند برای دستگاه های اندرویدی برنامه دلخواه خود را بنویسند. انتخاب زبان برنامه نویسی ما در این دوره سی شارپ است و دلایل آن نیز در ابتدای دوره توضیح داده خواهد شد. در جلسات اول با اصول برنامه نویسی زبان سی شارپ که برای برنامه نویسی اندروید مورد نیاز است، آشنا خواهید شد. مفاهیمی مثل پراپرتی ها و دلیگیت ها عمیق تر بررسی می شوند و استفاده آن در برنامه های اندرویدی توضیح داده خواهد شد. در ادامه با معماری اندروید آشنا می شویم و نحوه ی کار یک برنامه اندرویدی را بررسی می کنیم. خواهیم دید که زامارین چگونه در دل اپلیکیشن ما زندگی می کند و نحوه تعامل ران تایم دات نت با ART یا Dalvik چگونه است. مزایا و معایب برنامه های اندرویدی که با زامارین سی شارپ نوشته می شوند نیز در این دوره بررسی خواهند شد. در ادامه بر مبنای مثال های متنوع برنامه های مختلفی نوشته خواهد شد که اولا اصول یک برنامه اندرویدی مثل چرخه حیات و لی اوت ها کاملا توضیح داده شود و ثانیا بتوانیم به شکل عملی برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف تولید کنیم. کار با Activity ها و Intent توضیح داده خواهد شد و سرویس های مختلف و کار با آنها و نحوه طراحی یک سرویس مستقر در حافظه با مثال بیان خواهد شد. ارتباط با فایل های سیستمی، اینترنت، وب سرویس ها و دیتابیس نیز بخش های دیگری از این دوره خواهند بود.
    • سرفصلهاي دوره:
    • بخش اول
      • معرفی دوره
      • معرفی اندروید
      • معرفی C# به عنوان زبان برنامه نویسی انتخابی ما
      • معرفی Xamarin mono
      • معرفی ویژوال استودیو
      • آشنایی با محیط ویژوال استودیو
    • ضروریات سی شارپ برای یادگیری برنامه نویسی اندروید
      • مروری بر دستورات پایه
      • مروری بر شی گرایی
      • یادآوری Property ها
      • مروری بر Delegate ها
      • مروری بر Lambda
      • مروری بر Linq
    • نصب زامارین و راه اندازی اولین برنامه
      • نیازمندی های سیستم
      • توضیح در مورد Java Development Kit و روش نصب JDK
      • توضیح در مورد Software Development Kit و روش نصب SDK
      • توضیح در مورد Native Development Kit و نصب NDK
      • مشکلات اجرای برنامه های اندرویدی در ویندوز و نصب Genymotion
      • ایجاد اولین برنامه اندرویدی
    • مروری بر معماری اندروید
      • پلتفرم اندروید
      • نسخه های اندروید
      • Linux Kernel
      • کتابخانه های Native
      • Android runtime
      • Application Framework
      • ستون های یک برنامه اندرویدی
      • فایل پکیج apk
      • فایل مانیفست
      • اکتیویتی ها و چرخه حیات آنها
      • رویدادهای اکتیوتی
      • فرگمنت ها
      • سرویس ها
      • Content Provider ها
      • Broadcast Receiver ها
      • View و ViewGroup
      • طراحی به کمک برنامه نویسی یا XML
      • ویجت های رابط کاربری
      • لی اوت ها
      • لی اوت های آداپتر
      • فایل XML لی اوت
      • المان ها و اتریبیوت ها
      • شناسه های ویوها و لی اوت ها
      • معرفی لی اوت ها در اکتیویتی
      • Intent ها
      • ریسورس ها
      • Application Context (ریسورس های کامپایل شده و قابل استفاده )
    • مروری بر معماری Xamarin.Android
      • معرفی اصطلاحات مرتبط با زامارین
      • Xamarin Platform
      • Xamarin.iOS
      • Xamarin.Android
      • Xamarin.Forms
      • Xamarin.Mac
      • Xamarin.Windows
      • Development IDEs
      • Xamarin Test Clouds
      • چرا Xamarin.Android؟
      • مزیت ها و معایت
      • Mono چیست؟
      • مکانیزم Mono و Dalvik
      • Java Native Interface
      • پکیج کردن برنامه در Xamarin.Android
      • شکل برنامه نویسی منطبق بر Android API
      • اصول کلیدی طراحی
      • پراپرتی های سی شارپ
      • دلیگیت ها
      • محیط توسعه نرم افزار IDE
      • Xamarin Studio
      • Visual Studio
      • مقایسه های IDE ها
    • بررسی دقیق تر اولین برنامه اندرویدی ما
      • ساختار برنامه ما در Solution Explorer
      • آشنایی با Properties برنامه و ارتباط آن با AndroidManifest
      • آشنایی با Refrences
      • آشنایی با Assets
      • آشنایی با Components
      • آشنایی با Resources
      • آشنایی با Resource.Designer.cs
      • آشنایی با MainActivity.cs
      • اجرای برنامه در Emualtor و تنظیمات آن
      • اجرای برنامه در Genymotion و تنظیمات آن
      • روش های دیباگ برنامه
      • Break Point
      • Toast
      • Log و فیلتر کردن لاگ ها
    • مثال هایی برای آشنایی با برخی اجزا رابط کاربری 1
      • EditText
      • TextView
      • AutoComplete
      • RelativeLayout
      • Buttons
      • ImageButtons
      • Spinners
      • CheckBox
      • RadioButtons
      • آشنایی با چرخه حیات اکتیویتی با یک مثال
      • مثال هایی برای آشنایی با کاربرد Intent
    • آشنایی با مبانی رابط کاربری و لی اوت ها
      • تعریف لی اوت
      • انواع لی اوت
      • LinearLayout
      • RelativeLayout
      • FrameLayout
      • TableLayout
      • مثال هایی برای کاربرد انواع لی اوت ها
    • آشنایی با برخی از اجزا رابط کاربری 2
      • تب ها
      • تولبار
      • منوها
      • طراحی یک لیست ابتدایی
      • طراحی یک لیست ساده و بررسی کاربرد آداپتر
      • طراحی یک لیست دلخواه
    • یک مثال جامع و ارتباط با اینترنت
      • استفاده از Linq
      • ایجاد یک RssReader
    • سرویس ها
      • معرفی سرویس و تفاوت آن با اکتیویتی
      • Bound Service
      • Started Service
    • Fragment ها و کاربر آنها
      • معرفی Fragment
      • کاربرد فرگمنت
      • مثال هایی از فرگمنت
    • Data
      • مدل سازی و ایجاد جداول
      • استفاده از Sqlite
      • استفاده از Repository
    • کار با فایل
      • ذخیره و فراخوانی
      • تنظیمات
    • کار با فایل
      • ذخیره و فراخوانی
      • تنظیمات
    • استفاده از برنامه های دیگر
      • کار با برنامه ایمیل
      • ارسال اس ام اس
      • انجام یک تماس تلفنی
      • ارتباط با مرورگر
      • ارتباط با نقشه
      • استفاده از یوتیوب
    • سرویس GPS
      • پیدا کردن محل
    • شبکه
      • ارسال پیام با بلوتوث
      • مدیریت Wifi
    • انتشار برنامه
      • تست
      • نسخه گذاری
      • امضا روی برنامه
      • انتشار
    • ارتباط با وب سرویس ها
      • ایجاد یک وب سرویس WebAPI ساده در چند دقیقه
      • ارتباط با وب سرویس از طریق برنامه

    ارسال دیدگاه نظرات کاربران
    شماره موبایل دیدگاه
    عنوان پست الکترونیک

    ارسال
    آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده
    آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده

    تمامی حقوق این سایت متعلق به آموزشگاه تحلیل داده می باشد .